måndag 30 maj 2011

Update!

Här var det dåligt uppdaterat må jag säga.... But here comes..
Var en sväng till Dalom i helgen på svågerns 40-års skiva uppe vid deras sommarstuga i Logärn. Först en tipspromenad och sedan uppdelning i lag för tävlingar. Ett jättepussel som skulle läggas på snabbast tid och sedan dricka ur en öl med sugrör samtidigt som du skulle se till att hålla ett ljus brinnande och blåsa ut motståndarens ljus. Behöver jag säga att jag var med i det vinnande laget. Så en " så ska det låta "-tävling på det. Nä...tänkte väl det.
Maten lagades av födelsedagsbarnet själv, kanongod wok över öppen eld, riktigt riktigt bra. men även om min syster var missnöjd med sina cupcakes ( ja dom kanske inte ska se ut så) så var dom också fantastiska! Maja och Tova hade gjort en sång till pappan som dom framförde och det hade även kompisarna från Karlsbyn.
Jag fick också ett nygammalt fan i hasorna som inte ville släppa mitt första band och gå vidare även om jag gjort det, han gick bakom mig och nynnade låtar vi spelade på 90-talet. Hmmm jag vet inte om det var smickrande eller creepy...tunn linje däremellan kände jag.
Det var en otroligt rolig kväll med släkt och vänner och helt klart värt att åka 33 mil för, kom iåg det hörni.....:)





































































































































































































































































































































































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar