fredag 29 juli 2011

Dan före dan



Idag blir det ett till sånt där tråkigt blogginlägg utan bilder, om jag inte hittar nåt på mammans dator som går att använda. Vaknade av mig själv kl.07.30, men gick inte upp förrän jag legat och filosoferat över min dröm jag hade inatt....nä jag tänker inte delge den, men första samtalet jag fick satt ju mitt i prick kan vi säga :)



Efter jag skrämt upp min brorsdotter och käkat frulle blev det en snabbis till stan för att införskaffa resten av provianten inför den stundande festen. Så till det roliga när jag väl kom hem- städa dasset. Jo det är sant, men om damerna ska ha nånstans att kissa sittande måste det bli dasset, men det är asschysst med fyra fjölar ( hål) så man kan sitta tillsammans och fjöla, som Beccs skulle sagt, men pappa har gett order om att endast två får användas, annars kissar vi på hans grejor till traktorn......



Men nu är allt klart och vi kan bara göra fint imorgon. Så nu sitter jag och väntar på Karin och Ida som åker med all mat från Norrköping, har fått låna kylbilen från jobbet, och brorsan har precis bestämt att vi ska spela spel. Så that´s it folks til tomorrow.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar