måndag 11 juli 2011

Först ut, mamin!








Idag fyller min mamsegull 60! Ja jag vet det är helt ofattbart! Hon va ju nyss 33 och skitgammal, tyckte jag iaf, nu är det jag som envisas med att vara 36 och är ju hur ung som helst! Min mamma är så fantastisk att jag kan inte beskriva henne. Hon har stått ut med mig, det är ju bara det en lite beskrivning, sen har hon stått ut med min bror, ytteligare en, min syster är lätt att stå ut med och det var ju tur att hon kom annars hade väl mamman gått under. men hon har gjort det bästa jobbet i världen som vår mamma och har dom bästa barnen i världen!:) Hon är ju inte bara mamma utan en underbar vän och människa. Alltid har hon brytt sig om alla andra före sig själv och alltid accepterat vår egen vilja och väg, så länge den inte skadat oss. Hon har alltid sagt "ni är ju individer och personligheter" underbara mami! Inte konstigt att alla vill åka till Enviken när du finns! Älskar dig min verklighet i livet!



























































































































































































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar