fredag 22 juli 2011

Gratis är gott!

Igår hände det grejer. Efter jobbet åkte vi SPÅRVAGN för att komma till Anders i Haga. Jag var lite nervös då jag bara åkt det en gång i den här stan förut. I Götet åker jag det jämnt men är känns det konstigt. Men Karin och Ida hjälpte mig igenom det hela så galant. Det var som en liten safari och vi åkte genom exotiska platser som Röda Stan och Marielund. Jag vinkade också glatt åt dom vi passerade men de verkade inte lika road av min åktur som jag.....hmmm vissa har ju ingen humor. Hos Anders blev det hysteri över att bygga en slags kinesiskkub, som sen visade sig inte vara nån kub, men eftersom vi skulle ner på gratiskonsert med Veronica Maggio så hann vi inte göra klar den ( men det roade sig Anders idag). Tyvärr var det så mycket folk och så dåligt ljud så vi varken hörde eller såg värst mycket av jäntan. Så det fick bli Bish och sen en sväng förbi Wasa. Händelser? Karin körde en dubbel Johan, vi tappade bort Ida, vi fann Bell och Ellie, och mycket annat som inte går att skriva ut här, men vi kan säga så här, det är flera män på M&L än vad man kan tro :)







































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar