onsdag 20 juli 2011

Två dagar kvar!

Långsamt, väldigt långsamt går tiden på jobbet just nu. Många av mina kunder har stängt och då blir det inte mycket gjort liksom. Men idag gjorde det väl inte så mycket då jag hade lite röstproblem pga min förkylning. Efter jobbet drog jag och Kajsa ner på stan för att hon behövde köpa nya strumpbyxor, det var ju lite öststats prostituta över henne idag då det sista paret bjöd på bra ventilation......hmmmm. Blev ett litet inköp på bolaget också, och medan jag tyckte att det kan ju vara bra att vi köper ett vin med låg procent då vi kan dricka mer av den goda varan såg Karin det som ett ypperligt tillfälle att dricka mera drinkar då....ja det fanns säkert logik i det med.......hmmmm.
Dagens " jasså du" skedde väl inne på New Yorker då jag blev väldigt förvirrad om var vi var när en kvinna i otroligt höga platåskor stod och tittade på ett par helt felaktiga underkläder. Jag var ju helt säker på att vi INTE åkt till den offentliga kykogården för platåskor- Hageby Centrum, men den hade spridit sig till centrumkärnan tydligen.....
Dagens " medmänskliga ingrepp" skedde på Systembolaget då vi hamnade bakom en liten blond tjej i en ny top med PRISLAPPEN kvar, hängades utanför. Jag knackade henne på axeln och förklarade situationen och hon blev mycket brydd men tacksam. Vad jag tyckte var mest konstigt var att hennes, uppenbara, gayfriend hon hade med sig inte sett det hela och påpekat det.....jaja.... På väg hem kände jag återigen suget efter semestern och vill bara äta och dricka ute, men det slutade med äta hemma, krascha ett kastrulllock, dammsuga igen, och matlådetillverkning. Men nu är det bara TVÅ dagar kvar sen ni......jag tror jag firar det med ett glas vina rochas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar