tisdag 12 juli 2011

Reptisdag inför Petter-giget!



Kändes ju märkligt att göra ett måndagsinlägg och inse att det var tisdag, men förra veckan hade jag ju tappat en dag så det är väl inte mer än rätt att jag lägger in en dag till denna vecka då trots att det är ju inte en till måndag jag vill ha....herreguuuud vilken lång mening!



Idag blev det rejält tempo i Folkparken, vet inte var jag fick all energi ifrån, men det är bara så skönt att svetta ur sig när man kommer hem från jobbet. Sen gjorde jag nån förvirrad mat som innehöll ett dött djur som jag tror varit en kyckling, svår definierat ibland när det varit fryst...... Så har jag repat heeeeela kvällen så nu är jag svettig igen! Vi är ju förband till Petter på torsdag i Industrilandskapet på Holmentorget! Ja kompis det går bra nu, nästa gång kan det vara Roland Cedermark vi supportar :) Nä det ska bli så kul, och jag gillar mina spelkompisar stenhårt och vår frontfigur, eller ja han är ju soloartisten och vi är kompbandet men ändå, John Daniel är the best! Jag gillar ju även Petter och ser verkligen fram emot hans gig efter vårt.Han kanske upptäcker att September inte är med och undrar vem som ska sjunga hennes grejor, och då står ju jag där, Januari kan jag kalla mig om han vill det, och kliver in som stand - in.......eller var det bara i min värld det hände...?Så ni kommer väl och kollar hoppas jag? It´s seven o clock, och det finns öltält mina törstiga vänner.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar