onsdag 13 juli 2011

Planera

Åhhh idag har det varit matlagningen och planeringensdag. Man måste ju liksom planera när man ska ha matlåda med sig och inte kommer att hinna laga mat varje dag. Eftersom vi har gig imorgon vet jag ju att det inte blir nån mat imorgonkväll för jag kommer att komma hem sent.... Sen ska jag ju till Enviken direkt efter jobbet på fredag så då måste jag också packa och det är ju inte lätt när man inte vet vad det blir för väder. För jag ska ju måla takbrädor till sommarstugan och det antar jag att jag kan göra ute om det är fint annars får jag stå på logen tror jag. Sen är det ju dans på Klockarnäs så jag hoppas på att vara lite kulturell också. :) Ge mig sol bara....Ni får lite pics efter helgen på det som ska bli den finaste sommarstugan i världen!

1 kommentar:

  1. Ååååh ska du överge oss den här helgen?!
    Fyyy.. tss
    Hur gick spelningen igår?!
    Trodde ju jag skulle hinna från jobbet men NEJ!.. =/

    SvaraRadera