fredag 15 juli 2011

Petter-giget!

Jag ska ju då vara på väg till Enviken nu men upptäckte att mitt batteri i mobilen var ju död och jag kan inte annat än vänta på att det ska laddas. Ja jag ska köpa en billaddare vilken dag som helst......Men under tiden kan jag ju blogga lite dåååå.
Vi hade ju gig igår som förband till Petter nere i Industrilandskapet. Fin dag med alla utsikter i väslden för fullsatt. Så kom regnet. Det är då fan att det ska regna varje gång jag ska sjunga, är det nåt tecken på att jag ska hålla tyst eller?!
Hur som helst det kom iaf några själar som trotsade regnet när vi började och en del M &L; are dök upp....några trodde förmodligen att dom var gjorda av papper och skulle krympa om dom råkade få lite regn på sig. Jag sjöng iaf inte stövlar den här gången, även om jag hade velat....men regncape hade jag mellan logen och scenen :)
Efter ett lyckat gig, gick jag med mina stöttande arbetskamrater ner till Bish för ett glas och sedan passerade vi Trappan på vägen hem för lite dans. En mycket rolig kväll och spelning iallafall!:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar