måndag 1 augusti 2011

Underbara måndag!

Efter en ganska långsam,lat söndag, med kalas för Tova 6-år på kvällningen, så kände jag att energin var tillbaka denna måndagsmorgon. Jag behövde ju inte åka till jobbet och jag var fortfarande kvar hos mamin och papin. Så efter att ha varit till returpunkten med div sopor efter festen, så tog jag och mitt sällis Lill-Bella en förtjänt mjukglass på bageriet ( som BTW också numera är nån slags souvenirshop för er som inte varit där på ett tag), sedan hem och ner till sjön. Ååååå I löve it! Bara slapp i solen med svägis, brodern fick ett ryck och började städa båthuset så han försökte vi ignorera, men resultatet av det blev en gemensam städning till sist..... Nu har vi matkoma på altan av rester och lite välkylt vin. Imorgon är en annan dag och vi får se vad som händer. Enviken- Nkpg är just nu 1-0.......:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar