söndag 4 september 2011

En helg som passerat så snabbt!

Fredagen passerade förbi med mig i soffan, mera upphetsande än så var det inte. Men lördagen blev mera innehållsrik med start redan halv fem på morgonen.....men det kan vi ta en annan gång, vi kan iallafall konstatera att en massa missförstånd reddes ut och nu ska vi se hur länge det håller den här gången. Efter att ha tokstädat hela förmiddagen så blev det en tur med Kajsa på stan för div inköp, försökte få Karin att köpa en vibrationsring på Apoteket, det var ju halva priset, men hon bara skämdes och tyckte inte att det var en bra idé. Sedan tog vi middag på Texas i solen. Runt åtta ramlade Malin, Lisen, Lina och Sara in och partajet var igång. Vi spelade "jag har aldrig" och fick ännu engång veta saker om varandra vi kanske inte ville, men ingen skäms i det här sällskapet :) Så skulle vi då ner till Hugos, och som alla vet så står ju Kiki inte i kö utan har alltid en egen i mitten av VIP kön och vanliga kön. Men igår så "kunde" Johan inte släppa in oss där utan hänvisade till VIP kön. Den degraderingen går jag inte med på så det fick bli Wasa istället. Där träffade vi våra arbetskamrater Örjan, Jerry och de fd arbetskamraterna Yvette och Frikadellen. Helt galet roligt till tonerna från Kerim och Berra. Men kvällens trevligaste, eller näst trevligaste var att Maria var där, det var så sjukt längesen och jag blev så glad när jag såg henne så där vinrusig som bara hon kan vara :) Den här kvällen tog jag taxi hem, och efter den här natten sov jag mycket gott .....:)


























































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar