måndag 17 oktober 2011

New beginnings....

Idag var första dagen på min nya arbetsplats! Fantastisk! Alla var helt underbara och jag kände mig så välkommen, min gruppledare Pia hade arbetat hårt för att sätta ihop ett tvåveckorsschema med introduktion och hon gick ut hårt med att berätta om hela organisationen och allas namn.
På morgonen får jag passera denna vackra vy med Bråvikensvatten.

Min nya arbetsplats!

Det stod en välkomstpresent på min plats när jag kom. Helt otroligt gulligt! Kan man känna sig annat än efterlängtad?

Utsikten är väl sådär men man kan ju undra vad som stryker runt utanför staketet när man sitter mitt i djurparken och jobbar.....
Jag har dessutom fått ett nytt hemnummer och för er berörda så messar jag ut det. :) This is a new beginning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar