onsdag 30 november 2011

Delfiner och julbord!

En av fördelarna med mitt nya jobb är att få te del av dessa vackra djur!
Jag vet inte vad jag var mest imponerad av; att delfintränarna kan dyka utan att hålla för näsan eller att delfinerna kan så många trix?

Olivias nya löve, delfintränaren!

Inget kan få vuxna människor att le så mycket som delfiner!

Frågestunden efter showen gav inte Tess svar på sina frågor, men väl Tonnas....

Underbart julbord efter showen!

Frikadellen funderar på en tallrik till tror jag.....

Olivia åt så hon storknade, MEN åt inte upp godiset!

Jag fångar Erik i flykten när han hämtat en ny omgång!

1 kommentar:

  1. Åååh var verkligen sugen på att gå... :/
    Lite bitter är jag men hoppas ni haft en fantastisk kväll!! :)
    Nu måste du kolla in hos mig & tävla när bebben kommer,
    ligger på bloggen tills imorgon natt..!
    Tänkte få med så många som möjligt så det blir lite game av det!
    Pösa

    SvaraRadera