tisdag 13 mars 2012

Serie junkie

Hej jag heter Kiki och är serie-junkie.
Det är sant.
Jag slukar alla tänkbara serier jag kan komma över.
Just nu ligger favoriterna på The Walking Dead, som tyvärr var det sista avsnittet igår och det är inte bara jag som sörjer då en av mina vänner hade ett riktigt bryt på FB över det hela.Men jag delgav henne en av mina andra favoriter, Alcatraz. En fantastisk serie om hur Alcatraz egentligen inte flyttade fångarna från ön när dom stängde, utan istället börjar dom en och en komma tillbaka, utan att ha åldrats 2012.

Så har vi Revenge, en hämndlysten brutta ska man inte leka med, Grimm, en twisted historia baserad på bröderna Grimms-historier, Awake, om en man som vaknar upp efter en bilolycka och hans son är död. Men när han går och lägger sig på kvällen drömmer han om en annan verklighet där hans son lever och hans fru är död. men vilken verklighet är verklighet? The Good Wife, advokatdrama, Supernatural, övernaturliga spökhunters och sen ska jag säga att jag slö kollar på 90210 när det krisar.

Vilande är Supernatural, Boardwalk Empire, och True Blood.

Över och tvärslut är V 2009, Ghostwhisperer och Medium. Snyft.

Mmm det är min stoooora last i livet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar