fredag 7 september 2012

Mystik...

Sedan länge har vi försökt få till en hemmaseans hos mig. Avbokningar, sjukdomar och annat har gjort att det skjutits på och nu var jag orolig för att jag inte skulle bli frisk nog denna gången heller.
Men det blev jag.
Så igår runt kl.18 samlades 10 förväntansfulla tjejor hemma hos mig för en seans med mediet Ros-Marie.

Vi började med lite fika, men det var nog ingen som kunde fokusera på det utan satt mest och väntade på vad som skulle hända.
alla pejlade av stackars Ros-Marie när hon kom, ingen visste riktigt hur man skulle bete sig, ska man ta i hand , ska man hälsa eller hur gör man?
Men Rose var mycket trevlig och lättsam och talade om hur vi skulle göra och sitta.
Sedan började hon ta in, den ena besökaren efter den andra.
Det hela avslutades med att vi fick dra tarotkort och hon berättade lite om egenskaper och framtid.

Jag fick inte påhälsning av nån, men i korten såg hon diamanter, barn, belutsångest, en hund och att jag gått igenom en stor sorg. Sedan frågade hon om jag var lite av en häxa eller höll på med andekraft.
Hon såg en häxkittel nämligen.
Näe, sa jag, men jag kanske borde börja. So beware yall! Snart börjar jag koka eget!

Allvarligt var det en mycket trevlig och annorlunda kväll och jag kan rekommendera Rose varmt.
Ni hittar henne på http://www.reikilady.se/index.html .

2 kommentarer:

  1. Det är lungt Kiki. Jag har massor med bra böcker för förstagångs häxor. Ska vi bilda coven =) / Bella

    SvaraRadera