onsdag 12 september 2012

Alone

Jaha då var man ensam då.
min sambo har dragit till landet down under och kommer inte hem förrän om nåt år....:(

Vi har trivts så himla bra ihop och faktiskt inte haft några problem alls. Inte det minsta.
Därför blev det så himla jobbigt att stå där tjugo över fem igår morse och se henne ta väskorna och åka.
Tårarna rann en bra stund efteråt och jag fick lov att snöra på mig skorna och ut och springa av mig eländet.
Som att det gick då....nä....
Men idag har vi chattat lite när hon fick tag på WIFI i Hong Kong så nu känns det lite bättre.
Iaf att vet att hon lever.

Ser fram emot att höra från henne snart igen. 

2 kommentarer:

  1. sambon saknar dig också för även om det är sol och palmer och kangrur här så slår det inte kvalitetssambohänget i soffan med takeaway och dina fina lappar. :)

    SvaraRadera
  2. Lapparna är still on the kylskåp! :) å jag förstår utbytet av land! If i could have i would have!

    SvaraRadera