lördag 15 september 2012

Arbetsdag på Grönan

I torsdags jobbade vi i Kolmården till klockan två, sedan åkte vi till Sthlm för att fortsätta jobba på Gröna Lund resten av dagen. Vi skulle utmana de sju största bokningsbolagen i femkamp.

Första grenen. Men det spelade liksom ingen roll vilken gren det var så plockade jag konstant 150 poäng!! Förutom i luftgevär där jag plockade hem 38, jag kan alltså skjuta men inte kasta bollar.... Det här är iallafall jag och min kollega Cissi från Kolmården som tillsammans med ....

....kollegorna från Sthlm Nina och Ullis bildade lag Parks & Resorts Scandinavia!

Då vi kände det som en plikt att lägga oss för de andra lagen så kom vi först bakifrån men det räddades upp genom att jag vann 2 kg choklad innan vi åkte hem. En mycket trevlig arbetsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar