tisdag 18 september 2012

P M S Kossa!

Den senaste veckan har varit riktigt illa. Både humör och energimässig.

Förra veckan började med att vi fick information att en av våra kollegor slutat sin anställning.
"Vi har valt att gå skilda vägar" hette det.
Inget konstigt egentligen, det händer väl då och då.
Men nu visade det sig att dom inte alls var så överrens. Vår kollega var mycket ledsen och upprörd.
Och helt plötsligt hade vi en hel personalstab som var orolig och upprörd.

Sedan drog sambon till varmare trakter och veckan avslutades med en minnesstund för Paul som gick bort i våras.
En riktigt uttömmande vecka.
På detta lägger vi också lite PMS.
Voila! Ett riktigt bra recept på en kvinnlig psykopat!

Det är så jag känner mig. Som ett riktigt psyk.

Allt omkring mig jävlas med mig.
Garageporten som har tappat " jag går upp igen när någon närmar sig mig"-funktionen, så jag lyckas repa kofångaren, hissen som går för sakta, telefonen som dör i batteriet, idiotkunder som bara ska ha och ha, väderhelvete som inte kan vara varmt, lön som tar slut för fort, mat som tar slut i kylen, DVD;n som inte funkar, TV4 sändning där alla låter som Smurfarna, YOU NAME IT IT´S ALL OVER ME!!

Själv blir jag ett monster. Tänker onda tankar och smider planer som tar sönder saker. Dessutom kan jag inte ens se mig i spegeln då håret inte går att göra nåt åt och den där jävla solbrännan tycks ha försvunnit och ersatts av en grå dimma!

Ååå vad jag behöver en ny vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar