fredag 19 oktober 2012

Nerver...

Budet håller fortfarande.
Men jag är så jäkla nervös!
Jag vill ju ha. Har typ redan flyttat in ju. Och hängt upp hängmattan.
Så ringer mäklaren igår.
"Vi har eventuellt ett par till som vill lägga bud. Får dom ordning på ekonomin så lägger dom kanske 50 tusen över"
Damn it!
Men med min selektiva hörsel hörde jag "eventuellt" och " kanske" mest...så jag hoppas på att det är dom orden som ska resultera i " det blev inget bud".

Det är inte så att att vi kan vara med uppåt ett tag men ju billigare desto bättre.
Usch, när man liksom vill ha nåt så himla mycket.
Jag ser ju mig själv ha cocktailpartyn på altanen, ligga i hängmattan å filosofera en hel dag ( eller en timme, jag blir fort rastlös) , planera kryddor i eget land, göra äppelpaj på EGNA äpplen, spela hur högt jag vill utan att grannen knackar i elementet, ha vänner hemma utan att grannen knackar i elementet, titta på TV utan att grannen kommer upp och ringer på.....oj nu skenade det men jag vill verkligen bli av med grannen.....

Idag ska jag åka hem till mamin, hon ska få se huset som är mitt.... kanske , eventuellt........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar