onsdag 14 november 2012

Badrum, badrum....

Jag blir såå irriterad när tekniska saker inte funkar.
Som min blogg app.
Ok, enough gnäll om den då men ändå.
Jag kan klaga lite på att jag inte har ett badrum.
Men jag ska ju renovera så egentligen ska jag väl inte klaga, för när det är färdigt har jag ju faktiskt ett nyrenoverat, fräscht badrum. Det finns ju dom som inte har nåt.
Men jag känner mig lite som en uteliggare när jag ska duscha på gymmet hela tiden.Typ träna för att få duscha.
Nu skulle ju ingen på hela gymet märka om jag bara gick dit och duschade men det skulle ju kännas riktigt skabbigt.
Men vad är det då som gör att det är så.
Allmän standard.
Är du en vuxen oberoende människa i ett I-land så ska du ha åtminstone en egen hygeninrättning i ditt boende. Ja.
Eller är det min standard?  Har jag hittat på att det är så eller har jag blivit påverkad att tycka det?
Ok, men jag tycker att det är bekvämare att stå hemma i duschen och raka benen än på gymmet.
Jag får alltid en fruktansvärd stress och ska leta på den duschen som är långt bort från alla andra när jag ska duscha.
Att svettas med andra går bra men jäklar om dom skulle se mig naken och ren.
Ja jag blir ju inte klokare av att analysera det här så jag skiter i det.
Idag blir det ingen dusch. Nä hör och häpna jag tänker inte duscha idag, utan vänta tills imorgon.
Men innan jag åker till jobbet tänker jag tvätta håret i diskhon.
Yes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar