onsdag 14 november 2012

Spooky

Okej. Jag har aldrig bloggat om det paranormala men jag tänker nu göra det.
Många vet vad som händer hemma hos mig, jag har en besökare som tycker om att göra roliga saker emellanåt . Som att sätta handavtryck på mitt nytorkade kylskåp, ta bort tavlor och annat skoj. Men nu är det andra saker som händer .
Varje kväll jag lägger mig, runt tio är det nån som springer, låter som ett litet barn ovanför mig.
Problem? Ja jag bor högst upp.
Även små knackningar som med en liten hammare har hörts på natten.
Det tycker jag faktiskt är obehagligt ....

2 kommentarer:

  1. Ja, jag har ju varit med när den/det har sänkt volymen på stereon.. Men usch vad läskigt jag skulle tycka det var med knackningar och spring. Hoppas det slutar snart. Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Du har nog en klibb-ande.
    http://blogg.aftonbladet.se/29993/2009/03/1145379

    SvaraRadera