torsdag 1 november 2012

Förundrad

Tittade på Bonde söker fru igår.
Jag vet faktiskt inte varför jag fastnar på det där programmet, jag sitter ju bara å  skäms sen!
Men jag kan inte låta bli att bli rädd för bonden Klas från Kolmårdens ena tjej Ulrika.
Alltså den bruden har ju varit galen från början!
Jäääääääättekär i Klas. Som hon träffat i en kvart.
Förra veckan gav hon sig på att pussa den stackars kraken som blev helt överrumplad och rädd.
Men hon bara skrattade och gjorde ett till försök men då blev det stopp.
Åååå skämskudden framför ansiktet!
Men igår åkte hon , inte helt oväntat han var väl livrädd, ut från fortsatta hångelförsök och tv-serien.
Å hon blev ju så ledsen. Så klart.
Nu befarar jag att risken är stor att vi kommer att se henne på tv 3:s nya serie " Stalkers"....


Så har vi Kalla Fakta efter det.
Hur? Alltså HUR kan man få jobba med människor när man inte tycker om människor???
Töreboda Socialtjänst avvisar två unga tjejer som är utsatta för hedersvåld, att få skyddat boende.
Vad fan är socialtjänsten till för om inte att HJÄLPA människor?
Kanske borde läsa arbetsbeskrivningen igen eller?
Dock blir jag lite trött när jag tittar på morgontv och ser att det sitter en kvinna och påstår att det är rasism!
" Det hade aldrig hänt om det varit en svensk familj".
Nä. För vi har inte hedersvåld.
Men socialtjänsten är inte trevligare på någotvis mot behövande svenskar heller!
Lägg av och gömma sig bakom rasismanklagelser så fort det är nåt.
Alla skäms för sitt och då får man skämmas för att man har hedersvåld.
Vilket jävla trams.
Hedersvåld.
Jävligt hederligt att spöa och mörda sin familj.
Men åter till de stackars flickorna oavsett anledning. Man beter sig inte så där mot någon!


Hoppas lite på tillbaka kaka på den där alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar