torsdag 22 november 2012

Julklappsönskan

" Kära Tomten!
Min julklappsönskan:
Jag är i stort behov av att kunna klona mig själv.
Gärna en yngre tappning av mig själv då det var lite grejor jag missade att göra för säg.....tio år sedan...
Men så skulle jag också behöva en äldre version som kan vara föråkare för att återvända och tala om does and dont´s.
Det skulle underlätta otroligt  mycket att då jag skulle kunna vara på flera ställen samtidigt och även med olika människor på en och samma gång.
Det här med utbildning och arbete skulle också bli lättare då jag skulle kunna bli flera saker som jag tycker är roligt och jobba med olika saker.
Om det här nu skulle vara så svårt att få så är det möjligt att utöka dygnet och helgen, ska vi säga med fem timmar och två dagar?"



2 kommentarer:

  1. hade vart prima om ditt framtida jag kunde höra av sig med lite dos och donts åt mig också när du ändå håller på, har en känsla av att jag kommer behöva det framöver. tackar på förhand.

    SvaraRadera
  2. Det här låter spännande och kräver lite uppdatering, ska vi säga lördag förmiddag kanske?

    SvaraRadera