måndag 26 november 2012

Värsta bakfyllan ever?

För en tid sedan så gjorde jag ett inlägg om mina oförklarliga händelser i mitt hem.
Nu har en vänlig själ försökt att förklara vad det är och hänvisar till en länk om "klibb-andar".
Yes you heard me.
Klibb-ande.
Iiiiuuuu så äckligt det låter.
Jag ser det lite som slajm som sitter fast påp min kropp överallt.

När jag gick in på länken och läste så blev det ännu värre.
I det blogginlägget förklaras klibb-ande någon som bara är nånstans och bestämmer sig för att hänga på en dödlig hem.
Lite som Wasa en lördagskväll.
Men den här jäkeln ser man inte, den river och förstör och går aldrig hem!!
Ja dom finns säkert också på Wasa.
Men förstår ni den baksmällan eller.
Inte nog med att man har huvudvärk, ångest och fel person bredvid sig när man vaknar, det sitter en klibb-ande i köket också!!

Men det var förklaringen på en klibb-ande.
Mycket skit har man ju dragit på sig men det här vill jag verkligen inte ha!
Tack till dig som gjorde inlägget iallafall, det var mycket rolig läsning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar