söndag 6 januari 2013

Kiki Krönikan 2012 första halvåret

2012.
Tyvärr är detta år mera präglat av olycka, hjärtesorg och huvudvärk så de överskuggar de positiva händelserna. Men jag ska försöka göra året rättvisa och redovisa den i stora drag och börjar med första halvåret.
Januari ; Min första PRS-kick off, en mycket rolig fest och möten med nya människor som tex. David Hellenius. Jag införskaffade mig min första Ajfån som gett mig stor glädje. Så hann jag med att träffa de nya lejonbebisarna också   

Februari; Vår nya prinsessa, Estelle föds och jag går matlagningskurs för att lära mig göra burek. Ett annat stort möte för mig är mötet med pappas hatobjekt , vargen. För mig var det en fantastisk upplevelse , dock har jag stor respekt för vilddjuren.

Mars; Denna månad var präglad av Vildmarkshotellövernattningar. Tipspromenader och quiz.

April; Här åkte håret och en ny frisyr skapades. Det var ett infall jag nu försöker spara ut även om jag tyckte det blev jättebra. Så hann jag med att giga med Barbados på Borgen också, det var mycket roligt även om strömmen till scenbelysningen gick.....

Maj; En sorgens och glädjens månad. Min kära vän Paul dör tragiskt av en orsak vi aldrig kommer att få veta. Jag och Bella flyger över till Leeds för begravning. Och kontrasten blir att komma hem till glädjen och Nova-Lis dop där jag och syster sjöng en Thåström-låt. En känslosam månad och tid.

Juni; Min favoritmånad då midsommar finns här. Kära återbesök från vänner man ser en gång om året, samt oväntade vänner som inte alls ska befinna sig i Vintjärn?! Alltid en trevlig tid.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar