tisdag 28 maj 2013

Ändring?

I helgen fick jag ett råd av en kompis:
Jag skulle bli hårdare, mera selektiv och kräsen.
Då undrar jag om det gäller allt och alla?
Det kan väl inte bara vara val av löve som den här personen menar?

För jag har märkt hur vissa av mina vänner är väldigt selektiv mot mig.
När det blir lite jobbigt så drar  man sig undan.
Jag förstår att när livet är i ett skede av total eufori så vill man inte ha störande moment som kan grumla den rosa stämningen.
Men har det alltid varit så? Kommer det alltid att vara så?
Jo men jag kanske inte ska vara den självklara axeln jag heller....

Andra irriterande frågetecken som jag ser via vårt sociala nätverk:
" Kramarom-kram"- ja hur fan funkar "vanliga " kramar då?

Sängbilder- ja det är kul att fota när man ligger i en säng, men se för fan till att sängkläderna är RENA!

Selektiva FB-vänner- vänner som väljer vem de ska tack för gratulationer och svara upp på inlägg som man själv tog sig tid att skriva på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar