måndag 27 maj 2013

Det räcker nu.....

Ja nu när det ändå är måndag och jag är arg och besviken över allt annat så kan jag väl lika gärna ta ut min ilska över det här förbannade brännerilarvet!
Sluta med mig asså!
" Vi blir inte hörda".
Lägg av!
Ni vill bara förstöra. Ha sönder och bråka.
Ni är ligister och kriminella . Inget annat!
Jag har lyssnat på rövslickeri kanalen tv4 hela veckan och dom har väl grävt fram varenda människa som bor i förorten, som har fått suttit i morgonsoffan och beklaga sig över vårt urusla system som inte tar hand om dem.
Vad hände med eget ansvar?
Eller kan jag också rulla över på rygg, var hjälplös och sen tutta eld på nåt när jag blir arg?

Så kommer väl den största Sverige-hataren no.1 och skriver ett inlägg, som att det inte var väntat, Alexandra Plaskalido.

"Killarna kanaliserar sin ilska genom att krossa och bränna" skrev hon.
Dessutom böjar hon sin artikel med att skriva " Nu får rasisterna poäng på att göra detta till en invandrarfråga".
Ehh har jag missat nåt?
Handlade det inte om invandrar frågor? Att dom inte blev sedda och hörda?
Eller ska vi låtsas som att det handlar om alla för då förstår jag att dom inte blir sedda och hörda.
Folk har inte hur mycket tolerans som helst!
Man kan inte be om hjälp, förståelse , stöd och respekt och sedan bränna ner dennes bil?
Vidare tycker hon synd om dom och har förståelse över att de bränner och förstör, för dom kommer ju inte in på vissa krogar, känner ingen som kan erbjuda dem att komma ut till sommarstugan eller få en praktikplats?
VA?
Så varje person som inte har kontakter till ett sommarnöje eller praktikplats ska får bränna nåt i ren ilska?
Den som inte kommer in på krogen ska alltså få slå sönder något?
Alexandra Pajaslido, sluta!
Du skämmer ut dig och dina Rinkebyvänner.
Om det är så du känner se till att fixa VIP-kort på stans kändiskrogar, bjud hem dom till dig och fixa praktikplatser åt dem ( eller en av dom iallafall)
Du lär ju inte bo kvar i Rinkeby längre....

Det går inte att få sin röst hörd genom att bränna och förstöra.
Blir liksom inget bra.
Drastiska metoder som visar att gemene medborgare inte tolererar att vara rädd kräver vi nu!
Och jag tänker inte bränna nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar