tisdag 23 juli 2013

Semester och la familia

Igår var första dagen på min semester och den har inte kunnat börjat bättre...eller jo på ett sätt men ändå, jag e nöjd. Men den blev ännu bättre när Cirkus Pers-Lennartsson drog in i stan.
Dom hade varit i Göteborg över helgen och nu var det dags att göra Nkpg.
Vi gick direkt på kulturen och utställningen Titanic i Värmekyrkan.
En helt fantastisk och gripande upplevelse.
Ni kan höra mera om den i mitt inslag i P4 kl. 15.40 idag.
Sedan blev det Harrys och middag och sen en sväng till mysiga Enjoy.
Balkonmys

Tova fick göra collage om sin a upplevelser

Maja gjorde ett om sina

Kliver ombord på Titanic med mamman och pappan

Familjen Lennartsson klev också på

Efter en lång dag stupade hjältarna...i min säng...jag fick ta soffan...anyday for those two!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar