onsdag 24 juli 2013

On the air!

Tisdag betyder dags för sändning i P4 Östergötland med Micke P3 Cederberg och Sommartid!
Efter att familjen skeppats iväg till djurparken så intog jag min plats i studion.Jag har fått så mycket positivt efter förra sändningen och det är ju så roligt. Jag är så glad och tacksam för er som lyssnar, ni ska veta hur roligt jag tycker det är.
Efter sändning så blev det bad och grill i Tåby med båda min familjer, urfamiljen och Norrköpingsfamiljen. Tänk att jag har två familjer, vissa har inte ens en, och det är jag mycket glad för.
En härlig kväll!
Klart för sändning!

Samlade för middag i Tåby!

Maja och Tova gillade poolen!

3 kommentarer:

  1. det är rätt coolt att du är radiopratare nu helt plötsligt. :) men jag är inte direkt förvånad. du skulle ju lyckas med vafansomhelst. bra där kiki! (och nej jag har fortfarande inte lyckats för jag har inget internet bra nog för streaminjg här, jag har provat..)

    SvaraRadera
  2. haha. vänligen bortse från grav felstavning och tolka lite själv. jag har satt på tippar på naglarna och motoriken försvann lite på tangentbordet.

    SvaraRadera
  3. Hahaha har du sniffat nagellim också! Ja men det händer grejer när du är borta ju!

    SvaraRadera