tisdag 27 augusti 2013

Måndag.....

Rastlös och ensam.
Så var min måndag.
Men jag ändrade lite på den senare på kvällen.
Min sambo jobbade, jag visste nog det men hade glömt bort det, och sambovikarien var sjuk, så jag hade en hel kväll att fylla med något jag inte visste vad när jag kom hem...
Men rastlös som jag är så blev det en runda runt strömmen och sen kom jag på att jag ville baka citronpaj.
??!!!!???
Nä jag vet inte var den kom ifrån men sagt och gjort så bakade jag . Citronpaj.
Så nu har jag gjort det också.
Jag åkte också över till den sk sjukdomen med en bit, fick lite kritik och lite kärlek och åkte sen hem lagom till sambon kom hem.
Hon trodde att jag sov och var så tyst hon kunde men blev glad när jag kom hem och vi satt och pratade lite.
Det var min måndag de.
Den här bilden gör min dag , varje dag denna vecka! Nova Li läser för farmor....Go unge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar