fredag 27 september 2013

Jag måste bara få säga....

Att vissa människor bara ska hålla käften.
Ni har inte en aning om hur bra ni har det.

Jag har en bekant på FB som först klagade över sitt trista ensamma liv , heeeeela tiden.
Men så kom kärleken in i livet och det var väldigt fredagsmysigt och vi kunde alla på hennes FB följa med på i stort sett allt utom vad som hände under täcket.....
Men efter ett tag så började det kräkas igen, ordkräkas, det var fel på både det ena och det andra och den där stackars pojkvännen visste nog inte att hans liv skulle bli så uthängt när han gav sig in i det där förhållandet.....

Hur som helst så gifte de sig, god knows why när han hade chansen att springa, och människan blir gravid.
Guuuuud så mysigt, tänkte nog alla utom hon, för efter två månader var det fel på allt. Det kräktes , hades ont och gud vet allt, det var lite som om hon var den första kvinnan att vara gravid, ever!
Och nu fick vi följa detta gnäll i nio månader och ungen har inte ens kommit ut än!

Jag har ingen tolerans för såna här människor, jag vill bara att alla ska stanna upp en stund och tänka på hur bra man har det , att man ger det bästa man har och att man är ödmjuk inför livet.
Jag har upptäckt så mycket crap på sistone och det gör mig så ledsen.
När människor inte kan ägna en enda tanke åt att försöka värna om varandra.

Jag är ingen " krama om" , "hjärta hjärta" styrkekram" på FB. Men jag är det väldigt mycket i verkliga livet.

Jag stängde av hennes statusuppdateringar idag.
Utan att skicka en styrkekram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar