måndag 30 september 2013

Regrets? I had a few....

Men det är väl ingen idé att grotta i saker man ändå inte kan göra något åt?
Nä.
Det finns ju liksom en dag du inte kan göra nåt åt...gårdagen.
men jag kan påverka en annan dag och det är morgondagen.
Ibland kan jag , som ändå försöker på nåt sätt leva ett liv där jag slipper ångra saker, totalt göra sååååå fel.
Jag förmodar att det handlar om att jag är känslomänniska som det blir galet ibland....?
Jag gjorde det i helgen. Tänkte fel helt enkelt. Jag skulle ha tänkt " hemgång" istället .....
Men jag hade haft en trevlig kväll och trodde jag kunde hantera saker.Men det har inte gått en millisekund av den tiden som behöver passera för att jag ska vara så stabil! Skit också.
Men det är sånt som händer och det gör mig inte till en sämre människa än nån annan.
Jag kan inte hantera andras dumheter ibland bara.
Men jag är iallafall alltid ärlig.

Gårdagens räddning var hårdrocks-kossorna i Tåby.
Dom är för goa.
Jag behöver få lite koskit under skorna för att må bra. Nu siktar vi framåt igen! Hej och hå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar