måndag 1 september 2014

Helgen som gick!

Fredag och lördag har mest bestått av jobb, men på lördagen lyckades jag klämma in lite medeltid också!
Vi åkte med Erik och Ellie ner till Söderköping för gästabud, och jag toksydde kläder till barnen innan så de inte skulle känna sig utanför.
Det är så sköt att kränga på sig klänningen och valsa runt i en annan tid.
Dock fick en barnvagnsägare mig att vakna till i 2014 en liten stund. Hon gapade om att " ingen visar hänsyn för barnvagnar!"
Jag visste inte att jag var tvungen att göra det, jag trodde det var give and take men tydligen inte....
Hur som helst var det mysigt att gå runt på marknaden och vi gjorde lite inköp.
Titt så fint! sa Erik och tittade in i nästa vecka...

Sen fick Erik tag på min mobil och då gick det så här....

...och så här...

...och så här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar