måndag 22 september 2014

Nä det va inte mycket...

...till bilder jag tagit den senaste veckan!
Har på nåt vis gått in i nåt stilltje...?
Men ändå inte.
Jag har ju sagt upp mig från jobbet och är inte det minsta bekymrad över att skaffa mig nytt jobb.
Det borde man kanske vara. Eller de flesta brukar vara det....
Men nä jag glassar runt och packar flyttkartonger.
Och jag har inte ens hyrt ut lägenheten än!
Vad är det med mig?
Äh.
Det ordnar sig som Jempa brukar säga.
Och i torsdags gick jag och blev brunett igen. Skulle bara till Emma och göra slingor men så blev det inte.
Och jag som svor på att inte färga håret en gång till.
Ja det ordnar väl sig det med.
I fredags var vi bjudna till Bromander / Mitsogiannis igen och det är ju så trevligt!
Fredrik somnade lite dock så jag satt med my little Pony och Mitso in på nattkröken och diskuterade livets känsloämnen, men det var nyttigt, uttömmande och behövligt för den ibland tillknäppta frk Pers. Det går bra att prata om andras funderingar men inte mina egna..... Men det drog de ur mig...bra grabbar det där....
Lördagen blev en hemmquell med swaget och sambo. Taboo och tapas! Sånt är så mysigt!
Puh!
En trevlans veckoslut och helg!
Hey brownie!

Daniel aka Wild Bitch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar