tisdag 14 oktober 2014

Konsertkväll

Då var det dags för datenight för me and my little pony.
Han överraskade mig med att vi stod på gästlistan på Kalle Bah! Efter att kört barnen till faster Svala så hade vi mysig middag hemma och sedan blev det Flygeln. Jag är väl inget KB -fan direkt men det var en trevlig kväll , där både Stopet och Harrys hann besökas...
Hört i publikhavet denna afton:
- Han  ( sångaren) säger att vi ska hoppa, men vad ska vi hoppa till, det är ju mera gunga....
- ( På bred östgötska) Jag vet inte varför jag gråter, jag hade ju precis träffat honom, men det hade varit så kul att lära känna honom....
- Vi är fan yngst här, det är minst tio år till den som är äldre....
- Jag tycker bäst om dom låtar som dom skrev för 40-50 år sen...
Ridå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar