tisdag 14 oktober 2014

Studiedag!

Upptäckte att jag gjort två in inlägg utan att publicera dem...?! Man kan ju tro att jag började blogga igår....suck....Ja ja här kommer dom på raken då...
I fredags var det studiedag i skolan och det betydde att jag fick sällskap heeeeela dagen.
Planen var att måla möbler och jag fick då två arbetare till som kunde hjälpa mig.
Den äldsta hade dock årets klantdag....som hon sa det själv....
Det började med att hon nös hela sin gröt över mig till frukost, tappade målafärgsburken så locket gick sönder i garaget, lade armen i färgen när vi målade och avslutade dagen med att tappa beasåsburken på köksgolvet! Tack...
Men målat blev det!
Engagemanget var högt...till en början...

Sen blev det lite jobbigt och man måste vila lite....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar