måndag 1 december 2014

Fredagshysteri!

Började kvällen med att lämna över nycklar till min hyresgäst! Lite vemodigt kändes det allt....
Sedan blev det Harrys och lite buffé...tyvärr slutade my little ponys kväll där då en bakterie letat sig in i hans mage och han fick tillbringa kvällen på toan istället. SVINTRIST!
Men han tyckte ändå att jag skulle fortsätta min kväll och det gjorde jag med en tomhet i hjärtat...
Carro och Nashville var först på konsert-agendan. Alltså helt makalöst bra! Hon sjöng så jag fick en tår i ögat.....otroligt!
Sedan stormade vi upp till Nya Parken och Julgalan. EMD, Albin, Helena Paparizou, Linda Bengtzing, och Alcazar höll på för fullt när vi kom upp. Men jag var ju där för E-Type som för första gången gjorde mig besviken.... Hela julgalan var underbar men arrangemanget runt omkring skrek högstadie disco. Ingen kollade biljetterna, fylla, fylla och åter okontrollerad fylla, vi hämtade ut våra egna jackor när vi gick och ingen ens såg oss.
E-type sprang runt på scenen och kastade ut micken i publiken utan att knappt ta en ton själv.
Så när Rydell & Qvick gick upp på scenen så gick vi.
Vi åkte upp till Bredgatan för att se Daniels sista uppträdande där och hann precis i tid! Lika bra som alltid.
En jättrevlig kväll som hade varit ännu bättre om min andra hälft hade varit med...
Carro öppnade ensam på scenen

Countryös!

Ja det här var enda bilden jag hann med sen dog min mobil...

2 kommentarer:

  1. Inte att förglömma att jag fick röra vid Snygg-Erics hihi!

    SvaraRadera
  2. Snygg-erics axel ska det stå hahah

    SvaraRadera