måndag 22 december 2014

Jul och julångest

I lördags var jag äntligen hemma igen och var förberedd på julmiddag med sväris och swaget, men det blev ändrade planer då våra barn hade åkt hem till sin mamma igen.... :(
Det har varit en turbulent vecka mellan föräldrarna till barnen och kommunikationen ligger på dålig nivå. Jag antar att det är därför de är skilda....
Men vi blev inbjudna till Palya del Tåby istället och fick god helstekt fläskytter och sen blev det spelkväll av det hela, vissa sämre förlorare än andra....
Igår var vi till Stockholm och jag redovisade försäljning efter min turnévecka. Efter det hann vi med en sväng in på Skärholmens Centrum.... Jeebus...never again....
Väl hemkommen åkte vi till sväris en sväng och fick kaffe.
Puh!

Nu packas det inför avfärd till Dalom!
Home sweet home!

Jul är vackert och jul är också lite ångest

Erik och Ellies enorma och fina julgran!

Hittade en schysst bild på swaget hos sväris! Jag tror hon tjänstgjorde på SJ eller nån biograf vid den här tiden...

Till och med saffranspannkakan är ledsen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar