lördag 20 december 2014

Fredag i Enköping

Efter att ha tagit mig typ en timme att ta mig ur Tjockholm så kom jag äntligen till Enköping och den vackra Vårfrukyrkan från 1100-talet.
Helt underbar kyrka!
Med en kunnig kyrkvärd som guidade mig runt, en kyrkvaktmästare som kunde allt om brandsäkerhet och ytterligare en som inte kunde något språk jag talade så gjorde vi en fin föreställning.
Anders tyckte inte att hans röst var ok men jag tyckte att det var den bästa föreställning han gjort.
Ja det är ju så olika det där...

Sista turnédagen för mig och sedan fick jag åka hem....
Tråkigt att det var sista för jag har verkligen trivts bra och fått mycket beröm för mitt arbete, men jag längtar efter my little pony så det var skönt att få komma hem.

Vacker kyrka får ny teknik

Det fanns ett lekskåp där barnen kan få klä ut sig till präst, leka bröllop eller begravning

Mina fantastiska crew-kollegor

Sista soundcheck för mig

Daniel övar att sitta rakt med en gaffarulle på huvudet

Underbara Kristin på cello

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar