torsdag 18 december 2014

Torsdag i Norrtälje och Stockholm...

Efter en god nattsömn i Norrtälje på Åtellet , underbara sängar och jag döööötrött, så var det dags att åka till kyrkan . Jag var ju lite rädd att jag inte skulle hitta och grabbarna åkte före mig...den låg bakom hotellet...typ 300 m...Thanx!
Jag riggade upp och styrde med det jag kunde sen gick jag en sväng på stan.
Jeebus, vilken fin stad!
Åk till Norrtälje om ni ska semestra i sommar.
Den stan har inte en enda galleria! Det var som att gå i en kulisstad. Så underbart mysiga hus överallt. Åhlens och H&M låg i fina trähus! Grattis till den stadsarkitekten!
Så blev det lite lunch på hotellet och sen tillbaka och rigga resten.
Soundcheck och sedan föreställning.
Det gick kalajs!
Nu är jag på hotellet i Älvsjö där jag ska sova inatt innan vi drar till Enköping imorgon.
Jag är glad att jag har så lite att styra med efteråt så jag kan åka iväg skapligt. Grabbarna har lite mera att plocka med....
God natt!
Norrtälje kyrka

Gustav och Erik jammar liter Toto

Erik hittade en ny tändare till Kristin i sakristian...den ville hon inte använda...I wonder why...?

Mysiga Norrtälje!

Jag åkte hemifrån med två högerhandskar...

Sovdax på First Hotel Royal Star i Älvsjö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar