torsdag 18 december 2014

Onsdag i Uppsala!

Dags för nästa turnéstopp med Anders Ekborgs orkester...den var ju lite rolig, undrar om han skulle uppskatta den....och vi är då i Uppsala.
Ett jättefint och stort konserthus där allt gick smidigt och lätt.
Jag fick också beröm av teknikerna idag som sa att dom alltid vill ha mig som turnéledare, det var otroligt roligt att höra efter två dagar!
Nu har jag tagit mig till Norrtälje där vi ska bo på Åtellet inatt för att sen spela i Norrtälje Kyrka. Det ska bli skönt att komma till lite kyrkor och få lite julstämning.
Jag saknar dock my little pony som är ensam hemma.... :(

Dagens konsert grusades också av att en av mina närmaste fått tråkiga besked....ännu en i min närmaste krets...fuck cancer alltså!
Men vi väntar på besked om den är godartad eller elak.

TA hand om varandra och tänk på att bry er om, vi vet aldrig hur mycket tid vi har med varandra.
Allt annat är bullshit!

Nu ska jag sova...
En liten bild från backstage

Även här hade dom usla bildmonitorer så jag såg knappt nåt...

Förvirringen när det stod Anders Ekborg å ALLA loger! :)

Och jag har åkt i den största hiss jag nånsin sett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar