lördag 25 april 2015

Fredagsmy...zzzzzzzz

Det här med fredagar är vi inte skitbra på kan jag konstatera.
Jag jag har anat det tidigare men jag kommer ut och säger det nu, offentligt så att säga.

Vi är URUSLA på fredagar.
I "vi" menar jag , jag och min sambo, barnet har typ samma tider jämt och verkar inte bry sig var det är för dag. Han gäspar och säger att han går och lägger sig oavsett vad klockan pekar på eller dagen heter.
Men det är ju på nåt sätt meningen att man ska göra saker som att typ "fredagsmysa" på fredagar.
Vi har ju full sjå att ta oss igenom kvällsmaten som oftast avslutas vid 18.30...

Sen säger vi varenda fredag " idag ska vi mysa på riktigt med chips och sånt"...

Varje lördag vaknar vi med oöppnad chipspåse och inser hur det är att vakna utvilad vid 07.17 för att vi lade oss 21.30...

Men det är mysigt med lördagsmorgon istället....och kanske vi orkar vara uppe lite längre ikväll.

Bäst jag tar en stödvila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar