söndag 26 april 2015

Helgaktivitet!

Lördag är en bra dag tycker jag!
Då får man sova, man är minst två hemma hela dagen och jag är mycket piggare än fredag...

Nu drog ju då min sambo och pöjk iväg för att hjälpa nån annan med dennes lördagsaktiviteter och jag blev ensam hemma, as usual... Men då ringde Ellie och bjöd in till kaffe för Beccs och Macke var på besök så min lördag blev ju trevlig ändå!

Väl hemkomna så väntade ju mera jobb här och altanen fick sig en avstädning.
Den lilla snickaren sprang mest runt och ville gärna " råka" komma i vattnet hela tiden...

Kvällen avslutades med grill, grannar och spel!
Mycket roligt!
Nu doftar det såpa istället

The runaway child

Det är hårt tryck i högtrycken hahaha...

Ellie och ännu ett roligt spel! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar