söndag 21 juni 2015

Midsommar och däää

Det har ju inte bara varit bröllop över helgen, även om det var den stora händelsen!
Vi började i torsdags med grillning hos E & E, med Emil, Beccy och Macke.
Sedan körde vi spel men vi avslutade det när han som är sämre förlorare än mig fick nog och ville hem. Ja lite roligt är det ändå...

Jag kan också meddela att jag kommer att bli student till hösten!
Jag ser fram emot det som bara den och har önskat detta sen i höstas, så nu jäklar ska det pluggas!

I går var det midsommardag och för oss blev det midsommarfirande då vi fick hem barnet igen också.
Sillunch, midsommarstång och grillning sedan avslutade vi med midnattskubb!

En helt otroligt rolig helg TROTS att jag inte var hemma hos mamman!
Nu tror jag vi får vila idag...
Mitt lag som var bäst, även om andra tyckte annat....

Jag tror jag har läst det här mejlet 30 ggr och ler lika mycket varje gång.

Ja lite kommunarbetare är det över er....."hur gör vi nu då"...

Lite låg men ack så vacker, med Sanna och Tims bröllopsblommor i !

Hela gänget: fr v Moah, Daniel, Bella, Isac, Sigge med Theo, Erik, Ellie, Emil, Svala och Jerry. Längst fram Manne, Meyah och Birk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar