lördag 27 juni 2015

Bråvalla

Det är väl hemlighet att jag ääääääälskar festivaler!
Men en som det måste har gått troll i är Bråvalla Festivalen.

Jag sökte och fick bransch-ack denna gång.
Bransch ackreditering är något man kan söka om man är i musikbranschen och vill nätverka, precis som press-ack kan man säga.
Då jag i allra högsta grad arbetar med musik på olika sätt har jag fördelen att kunna få detta.

Hur som helst jag åkte upp i onsdags för att hämta ut mitt band och fältet hade börjat fyllas på med festivalare. Men himlen hade också börjat fyllas på...med MOLN!
Vi minns ju förra årets fruktansvärda åskväder där två fick åka till sjukhus pga sina skador.
Lite stressad och nervös trampade jag i kön till VIP/ Guest-utlämningen...den hade nämligen inte öppnat pga kassastrul. Ja men det känner vi också igen ifrån förra året!

Men vi hann få ut banden och jag hann till bilen igen innan ovädret kom.

Nu är det festival i dagar tre och jag hoppas att det både blir bra väder och bra försäljning!
Ovädersmoln över entrén
Ibland är jag så VIPpig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar