söndag 30 augusti 2015

Medeltidshelg!

Men först: parkour .
Ja, barnet älskar att hoppa, klättra, fösa sig, åla, häva ja alla former av omöjlighet! 
Jag fick inte lämna skolgården förrän han visat hur han kan klättra på planket!
Can't blame him. Jag var likadan.
Men det är inte jag är lite rädd. När han ska testa att hoppa blad allehanda saker i naturen....

Men sedan var det medeltid för hela slanten och jag hann färdigt B:s nya kläder  i torsdags och han har väl gått i dem sen dess. Han  önskar att få ha dom till skolan oxå men där kände jag lite ..nä...
Så kom mami på lördagsmorgonen!
Ååå vad jag tycker om när hon är här, pappan hade gärna fått följa med också men han har ju sina hästar och i helgen var det trav i Sundsvall!
Ja ja ... men han är inte så mycket medeltid, mer än i sättet ibland, så det var väl ingen helg för honom.
Vi började helgen i fredags med eldshow och barnet lyckades hålla sig vaken under hela showen! Och vi med!
Den var jättebra och mycket mera koreograferad än vanligt.
På lördagen blev det marknad, men jag lyckades tydligen inte ta en enda bild....
Sedan grillade vi och myste lite när vi kom hem.
Skön helg.

Parkour-barnet

Lycka över sina nya kläder

Magisk eldshow

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar