onsdag 12 augusti 2015

Vad hände EGENTLIGEN?

Vi skulle ju få sol, sol och sol denna vecka!?
Så kommer det ett grått dis och lägger sig som en blöt filt över omvärlden.
Usch.
Dessutom är my little pony snuvig.
Ja den där mansförkylningen som man kan dö av ni vet....
Så jag och det lilla barnet åkte till hans kusse och min swag en sväng och där ville han sedan stanna.

Det är så roligt att se hur dom suger ut det sista ur sommarlovet, för på torsdag är det skolstart!

Så vad gjorde jag då?
Jag gjorde nya mönster till en ny medeltidsklänning och det lilla barnet har önskat en riddardräkt så det är bara att sy på!
Lyssnade färdigt på en av dokumentärerna jag plöjde på semestern ( jag minsann det blev fem).


Men eftersom det här är min blogg och precis som FB och twitter så vill vi ju visa oss från den bästa sidan så KAN jag ju ha gjort andra saker.....
Typ ,kollat upp IP-adresser på besökare på min blogg och insett att det inte riiiiiktigt låg till som vissa vill uttrycka det, det går liksom inte riktigt att lura fotstegen i datavärlden.......

Det KAN jag ju ha gjort men det är det ju ingen som vet......

En sak kan jag iallafall säga, kära läsare, ni är välkomna in att läsa min blogg, men tro ALDRIG att ni via den känner mig.
Det gör er patetiska.

Jag är alltid öppen för nya människor och har ett öppet sinne till alla, det kan vara därför jag trampar på en mina här och var, men när någon behandlar mig respektlöst har jag också lärt mig att stänga den dörren ganska fort.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar