lördag 30 januari 2016

Birthday!

Så fyllde jag år igen då!
Det är ju roligt att fylla år, men siffran kunde väl stanna lite. Inte för att jag lider så men man blir så medveten om att man blir äldre nu tycker jag.
Vi tjugoisch var det väl ingen fara, men nu bara rasar det iväg....
Jag hade iallafall en underbar födelsedag!
Först blev jag bjuden på lunch av en medarbetare! Jättegulligt.
Sen när jag kom till nästa kontor hade de köpt blommor och tårta! Så trevligt alltså!
Sen snabbt hem och byta om och så in på datenight med my little pony.
Olearys med popcorn och mat

Bio "En man som heter Ove". Ja jag vet inte riktigt nhur jag ska recensera den....både bra  och lite tråkig....

Jättefina blommor fick jag från familjen Pers-Lennartsson! Ja hela högen alltså!

När vi kom hem så hängde det en kasse på dörren från E&E med present och blommor! Jag blev så rörd!Den stora rosennbuketten är från S! Underbart doftar dom!

Tullisar från medarbetarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar