söndag 31 januari 2016

Födelsedagsfest

Sista partajet på Persiska Palatset! Eller jag kanske hinner med en till det vet man aldrig...
Men det var iallafall min födelsedagsfest.
Jag är så jäkla bortskämd med underbara vänner och så kommer dom och skämmer bort mig ännu mera genom att ha presenter med sig! Så härligt!!
Vi käkade, drack och umgicks och sedan åkte vi till Borgen för att gå på Smalare än Tord och E-type.
Tokkul! Jag hade så roligt att jag glömde att fota!
Idag är det inte lika kul men minnet från igår gör att jag skrattar fortfarande!

Friensie... (friends och selfies) har jag döpt det till! Jenny, Ida, Lina, Jemps, Sara , Patricia och Pernilla

Mulle och Isac, Svala, Jerry och Hollertz, Macke, Beccs och my little pony som hjälpte mig så fantastiskt mycket!

Helt otrolig bukett kom Sara och Jenny med

Patricia och Pernilla öste kärlek över mig och som tur var så hade Jemps och Mulle köpt en el-tandborste med allt sött!

Swaget och Jerry kom med badgrejor

Taittinger förrådet fylldes på och även vinförrådet! Tack underbara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar