söndag 28 februari 2016

Run around town!

Det är väldigt mycket jobb i mitt liv just nu.
Men alla som känner mig ler nog lite nu och tänker " när var det inte mycket jobb i hennes liv". Ja det är sant, men nu är det så mycket att jag knappt hinner med.
I fredags satt jag till halv sex, men sedan ville Fredrik leka och jag tänkte att det kunde vara nice att umgås lite. Vi satt först hemma hos dem och drack lite bubbel samt fick dansuppvisning av dotter Nova.
Sedan gick vi till Highlander som känns numera som ett steg ovanpå God Vän. Riktig sunkigt tyvärr.
Men vi åkte vidare till Kopparhammaren som firar 1 år i år, men kön var så lång att vi vände och åkte ner till Wasa istället. Ja där var det väl som vanligt får jag väl säga...men det är ju som att komma hem till en gammal bekant som aldrig växer upp.
Vi tröttnade snabbt och åkte till Hugos istället, De hade fyra personer inne.
Snabb drink och sedan till Koppar igen. Den här gången mindre folk så vi gick in och dansade , men jag kände att jag var ganska trött och åkte hem efter ett tag.
Det var en rolig kväll och behövlig även om jag var trött på lördagen. Men det får man vara ibland!



Blivande herr Mitsogiannis och jag

Så träffade jag Mårdskogs-pojkarna Örjan och Jonsson på Koppar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar