lördag 12 mars 2016

Eftersläntare

Nu har jag verkligen blivit långsam när det kommer till mina blogginlägg! Men tydligen så upptar mitt arbete all min tid just nu och när jag väl är ledig så är det IRL umgänge som gäller.
Jag tycker nog att alla som har möjlighet har anpassat sig bra till att jag kommit in i work-mode igen.
Förra helgen var vi på begravning vilket tog helt musten ur oss, men det var skönt att umgås med nära och kära iallafall. Sedan kom vi hem och hämtade upp barnet igen och tittade på Mello. Hans idoler Victor och Samir var ju med och han dansade hysteriskt till "Bada Nakna"....
Känns barnvänligt, men vi kommer väl inte undan...
Ikväll blir det tjejmiddag i stan och då hoppas jag kunna återkomma med pics.
Det lär ju bli galet.
Barnet och tvn...


Jag måste ju även ta med ponyns nya fotbollströja! Han är ju hyfsat nöjd och redo för match!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar